tirsdag 24. februar 2009

Tirsdag 24. februar 2009

I dag møtte jeg Rebecka på utsiden av kiwi, fordi vi skulle kjøpe mat til og ha med i stallen:) Vi kjøpte rettikoppen nudler og potetstappe, påskeegg i lilla kartong og litago sjokkolademelk:)
Når vi komm i stallen så spiste vi nudler og drakk Oboy. Så gikk vi ut i stallen, og møkka for Falco.
Når vi skulle tømme trillerbårrene, så detter det et kjempestort takras ned fra stall taket. Det var så mye snø, at det var bare en meter fra gjerde til raset. Canyon hadde helldigvis kommer seg vekk fra raset, så han hadde det bra:P Så måtte farfar måke bort all snøen med traktoren, og det tokk kanskje 3 kvarter.
Så skulle vi kjøre en tur med Canyeon og det var en fin tur. Vi kjørdte ned på jordet, og nor vi var hallveis så lå det et tre i veien. Og det var kanskje en meter brøytekant på siden. Og jeg tenkte meg ikke om, så jeg tokk og kjørte ut i kanten. Da stoppa hesten fordi han syntes det blei litt tunkt. Så ga jeg Rebecka tømmene så hun kunne styre, mens jeg leide han rundt. Men når jeg gikk ut av vogna, da kunne han gå rundt... Men så fant vi ut at vi kunne kjøre en tur ned på rakbanen, så da tokk vi og løp tre intervaller opp lørge med han. Han syntes det var ganske gøy.
Og på veien møtte vi en fjording, som gikk mer bakover en fremmåver!:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar